سانداکاران ایرانی حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت های ساندای جام پارس صبح امروز جمعه 27 شهریور در محل آکادمی ووشو برگزار شد و سانداکاران حریفان خود را شناختند.

به گزارش  خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : پنجمین دوره رقابت های بین المللی جام پارس با حضور 200 ورزشکار و مربی از ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان، در روزهای شنبه و یکشنبه (28 و 29 شهریور ماه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
یادآور می شود: دو تيم پارس جنوبی ( قهرمان لیگ برتر فصل گذشته) و تيم منتخب ایران دو تیمی هستند که از طرف کشورمان در رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس شرکت می کنند.

لازم به ذکر است: مراسم قرعه کشی و وزن کشی این رویداد بین المللی صبح امروز برگزار شد و سانداکاران پارس جنوبی و تیم منتخب ایران حریفان خود را شناختند. 

شآیان ذکر است: در وزن 56 کیلوگرم، علی بختیاری از تیم منتخب ایران به مصاف نماینده افغانستان می رود و مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت.
در وزن 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان از منتخب ایران در نخستین مبارزه سانداکاری از ترکمنستان را پیشروی دارد. فرود ظفری از پارس جنوبیدر همین وزن با نماینده ویتنام رقابت می کند.
در وزن 65 کیلوگرم، افشین سلیمی از منتخب ایران استراحت خواهد داشت و جعفر شیرزاد از پارس جنوبی با حریفی از جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
در وزن 70 کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد و محسن محمدسیفی از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با نماینده ترکمنستان مصاف می دهد.
در وزن 75 کیلوگرم، تیم منتخب ایران نماینده ای ندارد. سجاد عباسی از پارس جنوبی در گام نخست با حریفی از عراق رودررو می شود.
در وزن 80 کیلوگرم، یزدان میرزایی از منتخب ایران با پاکستان روبرو می شود و میلاد عارفی مقام از پارس جنوبی با سانداکار ترکمنستانی رقابت می کند.
در وزن 85 کیلوگرم، امیر فضلی از پارس جنوبی با هند مصاف می دهد. منتخب ایران در این وزن هم نماینده ای ندارد.
در وزن 90 کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد. حمیدرضا قلی پور از پارس جنوبی با عراق مبارزه می کند.
در وزن به علاوه 90 کیلوگرم، آرمان بازیاری از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با برنده ترکمنستان و سوئد مبارزه می کند.
گفتنی است: عصر امروز جمعه 27 شهریور مراسم افتتاحیه این پیکارها و همچنین طی دو روز آینده رقابت های جام پارس برگزار می شود. 

انتهای پیام
برچسب ها: ساندا ، ایران ، جام ، پارس ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار