8 طلا سهم سانداکاران ایران در جام پارس

در روز پایانی رقابت های بین الملی جام پارس سانداکاران ایرانی موفق به کسب 8 طلا از 9 مدال شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در نخستین دیدار مرحله پایانی مسعود انصاری در وزن منفی 56 کیلوگرم از تیم منتخب ایران مغلوب حریف هندی شد.

یاداور می شود :حریف هندی که به سختی توانسته بود انصاری را مغلوب کند،با بوسیدن تشک محل مبارزه را ترک کرد.

در دیدار مرحله نهایی وزن منفی 60 کیلوگرم دو سانداكاران ایرانی فرود ظفری از تیم پارس جنوبی و عرفان آهنگریان از تیم منتخب ایران به مصاف هم رفتند که آهنگریان موفق شد،حریف هموطن خود را شکست دهد و اولین طلا را از آن خود کرد.

دومین مدال طلای ایران در دیدار وزن منفی 65 کیلوگرم جعفرشیرزاد از تیم پارس جنوبی بود که به دلیل حاضر نشدن حریف فيليپينی خود پیروز میدان شد و دومین طلای مدال کشورمان در بخش ساندا را از آن خود کرد.

همچنین در وزن منفی 70 کیلوگرم محسن محمد سیفی قهرمان جهان ار تیم پارس جنوبی بر حریف هندی خود غلبه کرد و سومین مدال طلا را از آن خود کرد.

در دیدار وزن منفی 75 كيلوگرم سجاد عباسی موفق شد تا در مصاف با حریف هندی خود،وی را مغلوب کند.و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

همچنین در وزن منفی 80 کیلوگرم نیز دو سانداكار ایرانی از تیم های پارس جنوبی و تیم منتخب ایران با هم رقابت کردند که یزدان میرزایی از تیم منتخب ایران مغلوب حریف خود میلاد عارفی شد.و پنجمین طلای جام پارس را از آن خود کرد.

ششمین طلای جام پارس در وزن منفی 85 كيلوگرم بود که امیر فضلی قهرمان جهان از تیم پارس جنوبی موفق شد حریف پاکستانی خود را مغلوب کند و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

همچنین در دیدار وزن منفی 90 کیلوگرم حمیدرضا قلی پور از تیم پارس جنوبی موفق شد تا حریف خود از قزاقستان را ناک اوت کند و هفتمین طلای ایران را از آن خود کند.

در دیدار وزن مثبت 90 کیلوگرم آرمان بازیاری از تیم پارس جنوبی با حریفی از افغانستان روبرو شد که موفق شد طلای هشتم ایران را در جام پارس از آن خود کند.

انتهای پیام
برچسب ها: ساندا ، ایران ، جام ، پارس ، کسب ، 8 طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار