قلی پور: با آمادگی نسبی به مصاف حريفان می رویم

سانداکار طلایی جهان گفت: مسابقات جهانی اندونزی هدف اصلی ماست و برای حضور در جام پارس با تمام توان خود حاضر نمی شویم.

حمید رضا قلی پور سانداکار وزن منفی 90 کیلوگرم تیم ملی کشورمان دارنده سه مدال طلای جهان  در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ا اعلام کرد: تمام برنامه ریزی های کادر فنی آماده سازی ووشوکاران برای حضوری هرچه بهتر در مسابقات جهانی اندونزی است که فقط دو ماه دیگر فرصت داریم،به همین علت در دیدار با حریفان در رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس با آمادگی نسبی حاضر می شویم.
وی افزود: ووشوکاران حاضر در اردو هنوز به آمادگی ایده آل خود نرسیده اند،زیرا براساس صلاحدید کادر فنی نمی خواهند با فشار تمرینی بالا بچه ها دچار آسیب دیدگی شوند،و هر فشار تمرینی هر سانداکار سازگار با توان وی هست،که به طور حتم این بهترین روش تمرینی است.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگژو گفت: انتخاب رقابت های جام پارس بهترین تدارکات برای مسابقات جهانی اندونزی محسوب می شود،زیرا 19 کشور در این مسابقات با هم پیکار میکنند که در این میان 7 کشور جزو برترین های ووشوی جهان هستند و این امر باعث شده تا سطح فنی این پیکارها بسیار بالا رود و به آمادگی ووشوکاران برای حضوری هرچه بهتر در مسابقات جهانی اندونزی کمک شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز برخی از اردونشینان تیم ملی تجربه حضور در رقابت های برون مرزی را ندارند،مبارزه با حریفان خارجی برای آنان بسیار سودمند خواهد بود و در صورت اعزامشان به اندونزی مسابقات جام پارس کمک شایانی به آمادگی آنان می کند.
گفتنی است: مسابقات بین الملی جام پارس از شنبه 28 شهریور به مدت دو روز در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار