خلف زاده: برای کسب تجربه نیاز به حضور در جام پارس دارم

دارنده دو مدال طلای مسابقات غرب آسیا گفت: حضور در رقابت های بین الملی جام پارس به کسب تجربه هرچه بیشتر قبل از مسابقات جهانی اندونزی کمک بسیاری می کند.

رضا خلف زاده تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با توجه به اینکه پنجمين دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس اولین حضورم را تجربه میکنم و این رقابت ها میدان بزرگ و متفاوتی نسبت به سایر پیکارهایی است که تاکنون شرکت کرده ام،تجربه بسیار خوبی برای من محسوب می‌شود و به کسب چنین تجربه ای قبل از حضور در مسابقات جهانی اندونزی نیاز دارم.

وی افزود :حضور در دیدارهای تدارکاتی بخصوص در سطحی که رقابت های بین الملی جام پارس برگزار می شود به شناسایی نقاط قوت و ضعف ووشوکاران کمک بسیاری می کند و برای افرادی مثل من که تجربه کمی دارم،میدان خوبی برای رشد توانایی ها و همچنین رفع اشکالاتم در اجرای فرم ها است.

دارنده مدال طلای غرب آسیا در سال 93 گفت: از ابتدای تیرماه زیر نظر سرمربی چینی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، ضمن اینکه مربی چینی به رقابت های جام پارس و حضور هر چه بهتر ما اهمیت بسیاری می دهد و طی تمریناتی که با هدف این پیکارها پشت سر گذاشتیم، به آمادگی مطلوبی رسیدیم. امیدوارم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

گفتنی است: رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه با حضور 19 تیم برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار