ناظم الشریعه:

تیم میثاق در شرایط استاندارد یک رقابت قرار نداشت/زدن 6 گل در رقابت حساس صدر جدول، پراهمیت بود

سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: به ثمر رساندن 6 گل برای ما که تیمی صدر جدولی و در رقابت تنگاتنگی با رقبا هستیم، اهمیت بالایی داشت.

تیم میثاق در شرایط استاندارد یک رقابت قرار نداشت/زدن 6  گل در رقابت حساس صدر جدول، پراهمیت بودسید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حضورمان در صدر جدول و همچنین شرایط و رقابت‌های تنگاتنگ تیم‌ها در 3 پله بالایی جدول، این برد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نه تنها تک تک امتیاز‌ها بلکه تعداد گل‌های زده به رقبا نیز در هفته‌های پایانی می‌تواند تعیین کننده قهرمانی باشد. با توجه به شرایط نامطلوب امسال حضور در سکوی دوم جدول برایمان ارزشمند است و با تمام وجود خواهان قهرمانی هستیم به همین دلیل رو به رو شدن با تیم میثاق در حالی که این تیم در شرایط خوبی قرار نداشت، فرصت خوبی را به ما داد.

وی افزود: رقابت خوبی برایمان بود و در تمام مدت زمان بازی را مدیریت کردیم البته نباید از حق گذشت که میثاق به دلیل مشکلاتی که در طول مسیر برایش پیش آمد آماده نبود و بازیکنانش در شرایط مناسبی نبود اما به هر حال توانستیم با به ثمر رساندن 6 گل تفاضل گل را افزایش دهیم تا در هفته‌های پایانی کارمان به اگر و اما نرسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار