پایان ماجرای اعتصاب حفاری‌ها با وساطت مدیران

۹ بازیکن معتصب به تمرینات فوتسال حفاری بازگشتند

با پادرمیانی حاجتی و کریمی مدیران تیم حفاری اهواز ۹ بازیکنی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان در تمرینات تیم حاضر نشده بودند، بار دیگر به تمرین تیم بازگشتند.

۹ بازیکن معتصب به تمرینات فوتسال حفاری بازگشتندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتسال حفاری اهواز که در پایان هفته بیست و یکم لیگ شانزدهم از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید با مشکلات مالی و عقب‌ماندگی پرداخت بازیکنان مواجه است. ۹ نفر از بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ در دو جلسه تمرینی این هفته این تیم حاضر نشدند و این مسئله با واکنش محمد ناظم الشریعه سرمربی این تیم روبرو شد و سرمربی تیم اعلام کرد این بازیکنان که در طول هفته تمرین نکرده اند جایی در ترکیب تیم نخواهند داشت.
 
بدین ترتیب تنها ۳ بازیکن برای دیدار با تیم ماهان تندیس برای تیم حفاری باقی مانده بود. اما امروز علیرضا مرادحاجتی مدیرعامل و ایرج کریمی سرپرست باشگاه حفاری اهواز با حضور در محل تمرین این تیم وساطت کردند که بازیکنان اعتصاب کرده که به شدت مورد غضب ناظم الشریعه قرار داشتند به ترکیب تیم بازگردند. و با اضافه شدن این ۹ بازیکن، حفاری اهواز با ترکیب کامل مقابل ماهان تندیس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حفاری ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار