شرایط رقابت فوتسالی فراهم نیست؛

داوران لیگ برتری به اهواز نرسیدند/ سه مشکل در دیدار میثاق- حفاری با یک لجبازی شخصی

شرایط جوی اهواز به لغو پروازها انجتمید تا تیم تهرانی با اتوبوس و امروز صبح به اهواز برسد و میزبان رقابت هم با تعطیلی تمرینات روبه رو شود ام تمام این موضوعات با یک لجبازی بین مسئولان نادیده گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های حفاری اهواز و میثاق تهران از ساعت ۱۶ امروز در اهواز آغاز خواهد شد. روز گذشته خبرهایی مبنی بر لغو پرواز تیم میثاق به دلیل گرد و غبار بیش از اندازه در اهواز منتشر کردیم که این تیم تهرانی را تا ساعات پایانی شب در ترمینال اتوبوسرانی سرگردان کرد. بارش برف در جاده نیز حرکت اتوبوس به سمت جنوب کشور را با مشکل همراه کرده بود. در حالی که تیم میثاق تهران به دنبال تعویق یک روزه بازی بود اما اصرار جابری دبیر کمیته فوتسال این تیم را مجبور کرد تا در دقیقه نود در اهواز حاضر شوند و این تیم امروز ساعت ۷ صبح به این شهر رسید.
 
این اتفاقات در حالی رخ داد که ناظم الشریعه مربی حفاری هم اعلام کرده به دلیل گرد و غبار موجود حتی این تیم بومی هم با مشکل روبرو است و برای برگزاری تمرین به سالن نمی‌روند. اما جابری که به عنوان ناظر بازی در اهواز حضور دارد بر برگزاری بازی در تاریخ قبلی مصر بود.
 
خبر جدیدی که از اهواز و بازی این دو تیم به گوش رسید این است که تیم داوری لیگ برتری که برای این بازی تعیین شده بودند، نتوانستند خود را به اهواز برسانند و به عنوان جایگزین از یک داور بومی !  و یکی از داورانی که بازی های دیروز لیگ دسته اول را قضاوت کرده بود، استفاده خواهد شد. حال انکه بازی تیم های حفاری و میثاق که یک تیم مدعی در ان حضور دارد از بازی های حساس هفته است که نیازمند تعیین داوران کارکشته می باشد.
 
حال باید منتظر بمانیم و بازی دو تیمی را ببینیم که یکی ساعت ۷ صبح با سفر خسته کننده جندین ساعته با اتوبوس به اهواز رسیده و دیگری به دلیل آلودگی هوا تمرینات خود را تعطیل کرده. آن هم با قضاوت یک داور دسته اولی و یک داور بومی. این همه مشکل در یک بازی فقط به دلیل لجبازی دبیر کمیته فوتسال که باید ببینیم در صورت بروز مشکلات احتمال پاسخگو خواهد بود یا خیر؟


انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: داور ، حفاری ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار