رعدی: بیرون کشیدن تیم به نشانه اعتراض نبود

علیرضا رعدی پس از تساوی در قلعه عقابها از شرایط بازی ابراز رضایت کرد و تماشاگران شهروند ساری را مورد تمجید قرار داد.

علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تساوی در هفته بیستم مقابل شهروند ساری گفت: دیدار این هفته بازی بسیار زیبایی بود و دو تیم بسیار خوب و مسلط فوتسال بازی می کردند. روز خوبی برای فوتسال بود چرا که در ان هیچ تیمی به دنبال جنجال و حاشیه نبود و بازیکنان به خوبی کار می کردند و به خوبی از نیمکت تیم ها هدایت می شدند. تماشاگران هم که بسیار فشرده در این دیدار حضور داشتند و تشویق می کردند.
 
تا دو دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز ایده آل بود و تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت. در یک دقیقه پایانی ما دو پنالتی نقطه اول به حریف دادیم. در صحنه اول گلر حریف توپ را به محوطه جریمه ما فرستاد و توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و در صحنه دوم پرتاب دوباره توپ توسط دروازبان با دایوینگ بازیکن شهروند همراه شد که داور بازی خطا تشخیص داد و ان توپ وارد دروازه شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.
 
رعدی در خصوص بیرون کشیدن تیمش در دقیقه پایانی بازی گفت: بیرون کشیدن به معنای قهر یا اعتراض در کار نبود و من چند ثانیه کوتاه بازیکنان خود را در گوشه ای جمع کردم تا تمرکز بازیکن پنالتی زن را بر هم بزنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازی به تساوی رسید.
 
سرمربی سالهای نه چندان دور شهروند در خصوص تشویق خودش توسط تماشاگران ساروی در این دیدار گفت: تماشاگران ساروی به بنده لطف داشته و ما را دوست دارند. از ابتدای بازی بارها من را مورد لطف خود قرار دادند. من به مدت ۴-۵ سال در ساری و با این هواداران زندگی کرده ام و همیشه صادقانه خدمت کردم و کسی در ساری از من بدی ندیده است. تماشاگران هم قبل و بعد از بازی فارغ از نتیجه به دست آمده بنده را مورد لطف قرار می دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رعدی ، فوتسال ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار