انتقام ارژنی‌ها از زاگرس با میانجیگری شاهدی‌ها منتفی شد/درس اخلاق شاهد شیراز به فوتسال ایران

در حالی که تعدادی از طرفداران تیم ارژن قصد انتقام از رفتارهای زاگرسی ها در هفته گذشته را داشتند، مسئولان و بازیکنان شاهد با از خودگذشتگی مانع بروز اتفاقت بد شدند.

انتقام ارژنی‌ها از زاگرس با میانجیگری شاهدی‌ها منتفی شد/درس اخلاق شاهد شیراز به فوتسال ایرانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار هفته گذشته تیم های زاگرس اهواز و ارژن شیراز با حواشی ناخوشایند بسیاری همراه بود که ترکش های آن به هفته سیزدهم لیگ دسته اول رسید. در این هفته تیم زاگرس که در دیدار گذشته در برابر ارژن بازی را با حرف و حدیث فراوان برده بود میهمان همشهری ارژن یعنی شاهد بود . ارژنی ها که پیش از این هم تهدید به انتقام گیری از رفتار نامناسب اهوازی ها داشتند، در این دیدار به دنبال جبران اتفاقات هفته گذشته بودند.
 
در این دیدار و بعد از زدن گل دوم زاگرس و زمانی که بازی دو بر دو برابر بود عده ای از لیدرها و بازیکنان تیم ارژن با پرتاب بطری موجب توقف بازی شدند. اما اوج داستان بعد از زدن سوت پایان بازی بود که این تماشاگران منتصب به تیم ارژن با پرتاب بطری و سنگ به دنبال جبران بی اخلاقی های هفته گذشته بودند اما در این لحظات تیم شاهد شیراز که تا کنون بهترین تیم اخلاقی مسابقات لیگ دسته اول بوده، میانجیگری کردند و بازیکنان و کادر فنی این تیم با ایجاد دیوار انسانی، مانع از برخورد بطری به بازیکنان میهمان شدند.
 
تماشاگران ارژنی هم که تخت تاثیر از خودگذشتگی همشهریان خود قرار گرفتند، از ادامه دادن این کار ناپسند دست کشیدند. همچنین جهت آرام شدن اوضاع، بازیکنان زاگرس نزدیک به یک ساعت در رختکن منتظر ماندند تا ماموران نیروی انتظامی شرایط خروج را مهیا کنند. کادر فنی و سرپرست تیم شاهد تا لحظه خروج تمامی بازیکنان میهمان در سالن ماندند تا به تمام فوتسال ایران درس اخلاق و بزرگی دهند.
برچسب ها: ارژن ، فوتسال ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار