رئیس ادارۀ مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی لرستان از خسارت ۱۳ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومانی آتش‌سوزی به مزارع این استان خبر داد.

عزیز بارانی گفت: ۴۴۳.۸ هکتار از مزارع کشاورزان لرستان در تابستان ۱۴۰۳ دچار آتش‌سوزی شده‌است.

او با بیان اینکه آتش‌سوزی در برخی از مزارع لرستان ناشی از کلش‌سوزی مزارع بوده‌است، اضافه کرد: یشترین سطح حریق در مزارع شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد و چگنی گزارش شده‌است.

رئیس ادارۀ مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی لرستان یادآور شد: آتش‌سوزی در مزارع این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۳ درصد کاهش یافته‌است.

بارانی با تأکید به برخورد با عوامل آتش‌سوزی در مزارع طبق ماده ۲۰ قانون هوای پاک، ابراز کرد: عاملان حریق در مزارع این استان با همکاری ادارات محیط‌زیست و جهاد کشاورزی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

او با تأکید به طرح موضوع آتش‌سوزی مزارع لرستان در ستاد بحران اعلام کرد: حریق در تابستان امسال ۱۳ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان به مزارع کشاورزان این استان خسارت زده‌است.

رئیس ادارۀ مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی لرستان بیان کرد: مزارع تعداد  ۶۳۵ بهره‌بردار کشاورزی و یک‌هزار و ۱۸۵ هکتار از اراضی این استان در سال گذشته دچار آتش‌سوزی شده‌است.

برچسب ها: آتش سوزی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.