فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز از سطح این شهرستان جمع آوری و برای بازگرداندن به کشور خود به کمپ نگهداری در اراک تحویل داده شدند.

 سرهنگ نبی‌الله قاسمی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این اقدام در قالب طرح هجرت ظرف ۲ ماه گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود اگر اتباع بیگانه را در ساختمان‌های نیمه کاره و کارخانجات مشاهده کردند، با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد همچنین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۳ هزار و ۶۶۱ نفر به مقر‌های پلیس در خرم‌آباد مراجعه کرده‌اند، ۹۳ هزار و ۵۱۵ تماس تلفنی با پلیس برقرار و ۱۹ هزار و ۲۸۳ خدمت انتظامی به شهروندان ارائه شده است.

سرهنگ قاسمی افزود: با توجه به اقدامات پیشگیرانه در شهرستان، امسال سرقت در مرکز لرستان ۱۶ درصد کاهش و کشفیات این جرم نیز ۳۷ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش کشف ۷۷ درصدی مواد مخدر ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه خرده فروشان و سطح عرضه ۲۶۹ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده که ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۱۷۷ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.

قاسمی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی تیراندازی در خرم‌آباد افزود: در زمینه تیراندازی ۶۱ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در شهرستان کشف شد و تشکیل پرونده کالای قاچاق و جرائم اقتصادی ۷۵ درصد افزایش یافت.

برچسب ها: اتباع ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.