نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که بانوان در مسئولیت‌های اجتماعی و از نظر علمی رشد و تعالی پیدا کرده‌اند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان زن شاغل در انتظامی خراسان جنوبی و پلیس تخصصی گفت: جایگاه زن در موضوع مدیریت خانواده (تربیت فرزند و همسرداری) از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سرنوشت آینده یک جامعه را رقم می‌زند.

او با تأکید بر اینکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز بانوان افتخارات و ارزشمندی را رقم زده‌اند، افزود: از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که بانوان در کنار هنر مدیریت خانواده در مسئولیت‌های اجتماعی و از نظر علمی رشد و تعالی پیدا کرده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه حضور بانوان جامعه در بخش‌هایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همچنین فراجا ضرورت ویژه دارد، عنوان کرد: حضور زنان در همه این حوزه‌ها با مراعات شئون زن مسلمان ایرانی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوره استعمار پهلوی به اسم تمدن ستم‌هایی بر بانوان وارد کردند و مجری برنامه‌های استعمارگران شدند، ادامه داد: جنایت‌هایی، چون کشتار مسجد گوهرشاد در دوران رضاخان هنوز در اذهان باقی مانده است.

او تصریح کرد: در گذشته تاریخ و همان ده‌های نخستین اسلام زنان بزرگ و برجسته‌ای بودند که به خوبی نقش اجتماعی خود را ایفا می‌کردند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر امروز کربلا به عنوان شاخص بین حق و باطل در سطح بین الملل شناخته می‌شود و در اربعین از سراسر دنیا خود را به مسیر پیاده روی می‌رسانند به واسطه وجود بانوانی چون حضرت زینب (س) بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بزرگواران فعال و شاغل در نیروی انتظامی خدا را شکر کنند که شغل و وظیفه‌ای دارند که مصداق واقعی امر به معرف و نهی از منکر است که دو فریضه و واجبی است که سایر واجبات به اتکا این دو فریضه باقی می‌ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار