رسانه‌های صهیونیستی تائید کردند دو شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر اصابت موشک حزب‌الله به شهرک‌های شمالی اشغالی به هلاکت رسیدند.

روزنامه صهیونیستی یسرائیل هیوم تائید کرد دو شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر اصابت موشک حزب‌الله لبنان به شهرک کریات شمونه به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش النشره، در همین راستا رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو نفر بر اثر شلیک موشک از لبنان به سمت کریات شمونه زخمی شدند.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد: پرتاب حدود ۲۰ موشک کاتیوشا از لبنان به سمت کریات شمونه را زیر نظر گرفتیم و تعدادی از آنها به این شهرک اصابت کردند.

از سویی دیگر حزب الله لبنان تائید کرد که تجمع نظامیان صهیونیست را با سلاح مناسب در میس الجبل هدف قرار داده است.

با وجود حملات هوایی رژیم تروریستی اسرائیل به لبنان، حزب الله به هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست با موشک و راکت در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد و برد عملیات خود را گسترش داده است بطوری که تل آویو و حیفا نیز جزو اهداف نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

شایان ذکر است که انتشار اطلاعات مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید قرار گرفته و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستند منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آنها در رسانه‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار