رسانه‌های صهیونیستی تائید کردند که مشاور وزیر دارایی این رژیم در نبرد با نیرو‌های حزب‌الله مجروح شده است.

شبکه ۱۲ رژیم تروریستی اسرائیل گزارش داد که شموئل بوچاریس، مشاور بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم در نبرد‌ با حزب الله لبنان مجروح شده است. این کانال در ادامه مدعی شد که وضعیت او پایدار است .

براساس گزارش النشره، اوایل امروز ارتش رژیم تروریستی اسرائیل در بیانیه‌ای اذعان کرد که سه سرباز در نبرد‌های جنوب لبنان به شدت مجروح شده‌اند.

این در حالی است که تهاجم هوایی رژیم تروریستی اسرائیل به لبنان و تلاش ارتش آن برای تهاجم زمینی به جنوب آن که حزب الله با آن مقابله می‌کند، ادامه دارد.

با وجود حملات هوایی رژیم تروریستی اسرائیل به لبنان، حزب الله به هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست با موشک و راکت در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد و برد عملیات خود را گسترش داده است بطوری که تل آویو و حیفا نیز جزء اهداف نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

شایان ذکر است که انتشار اطلاعات مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید قرار گرفته و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستند منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آنها در رسانه‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کند.

اما با این وجود گاهی رسانه‌ها و منابع عبری دست به افشاگری درباره دروغ‌های ارتش اسرائیل می‌زنند. به عنوان مثال در دهم دسامبر گذشته روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارشی تکان‌دهنده درباره تلفات ارتش اشغالگر در جنگ غزه منتشر کرد که نشان می‌داد تعداد نظامیان مجروح ارتش صهیونیستی در جنگ غزه به ۵ هزار تن رسیده که حدود ۲ هزار نفر آنها معلول شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار