مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: خط انتقال فاضلاب بلوار ساحلی، ننله و انتهای نایسر سنندج که دراثر ورود آب‌های سطحی دچار انسداد شده بود، ساماندهی شد.

محمد فرهاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خطوط انتقال فاضلاب ۶۰۰ میلیمتری بلوارساحلی و خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری ننله و بالادست نایسربه دلیل هدایت آب‌های سطحی معابر و ورود رسوبات ماسه‌ای و سنگی، گل ولای و نخاله ساختمانی به این خطوط، دچار گرفتگی شده بود.

وی افزود: در پروژه رفع انسداد و ساماندهی ویدئومتری خط انتقال جاده ساحلی به طول حدود یک کیلومتر، اصلاح خط انتقال فاضلاب ۶۰۰ میلیمتری، انتهای بلوار ساحلی به متراژ ۸۰ متر و درعمق ۸ متر، شستشو و لایروبی خط انتقال فاضلاب سایز ۶۰۰ میلیمتری مسیر جاده ساحلی به طول یک کیلومتر با دستگاه جنتکس و شستشو و لای‌روبی خط انتقال فاضلاب سایز ۶۰۰ میلیمتری ننله وانت‌های نایسر به طول ۴۰۰ متر با دستگاه جنتکس انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان عنوان کرد: آب‌های سطحی ناشی از بارندگی و روان‌آب‌ها همواره به عنوان یکی از مشکلات در ارائه خدمت مناسب به شهروندان خودنمایی می‌کند و این امر موجب ایجاد معضلاتی، چون گرفتگی و انسداد خطوط و فشار و استهلاک سیستم‌های تصفیه فاضلاب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.