مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در تابستان امسال ۱۰ روستا در ۵ شهرستان استان با هزینه ۳۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار بهره‌مند شدند.

محمد فرهاد اظهار داشت: در شهرستان سنندج آبرسانی به روستا‌های ماچکه علیا، گزان علیا، سیاسران علیا و سفلی و تخته با جمعیت مجموع  یک هزار و ۲۹۳ نفر و با هزینه ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در شهرستان دیواندره آبرسانی به روستا‌های ینگی کند و غیبی سور با جمعیت مجموع ۴۹۱ نفر با هزینه ۶۵ میلیارد ریال، در شهرستان دهگلان آبرسانی به روستای کرگ آباد با جمعیت ۳۸۴ نفر و هزینه ۵۰ میلیارد ریال، در شهرستان سروآباد آبرسانی به روستای سپیدار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با جمعیت ۲۶۲ نفر و در شهرستان کامیاران آبرسانی به روستای لاین با جمعیت ۳۸۷ نفر و با هزینه ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه‌های آبرسانی، تأمین آب از چاه، احداث خطوط انتقال و مخازن، اجرای شبکه توزیع و ایستگاه پمپاژ، نصب انشعابات و بهسازی چشمه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تأکید کرد: آبرسانی به روستا‌های استان در قالب پروژه‌های جهاد آبرسانی، خیرین آبرسان، اعتبارات ملی و تک روستایی به طور مستمر در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد و با قوت این کار را تا بهره مندی تمامی روستا‌های نیازمند به آب شرب پایدار ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار