رئیس‌جمهور ونزوئلا در توضیح تحولات سریع خاورمیانه و گسترش تجاوزات اسرائیل به لبنان، تاکید کرد که مقاومت پیروز و تاریخ شاهد زوال غرب خواهد بود.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا تاکید کرد که آنچه رژیم تروریستی اسرائیل و قدرت‌های غربی حامی آن انجام می‌دهند بدتر از جنایات آلمان نازی و هیتلر است و این نشان می‌دهد که آنها وقتی لیبی و عراق را نابود کرده‌اند، حالا به سوی لبنان می‌روند. او تاکید کرد آنچه در حال رخ دادن است جنگی علیه کل عرب ها و جنگی برای استعمار کل خاورمیانه است.

براساس گزارش المیادین، مادورو با بیان اینکه جهان سکوت کرده است و  سازمان ملل با کشتن صد‌ها هزار نفر موافقت کرد، گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم همان معافیت از مجازاتی است که در مورد موسولینی و هیتلر رخ داد.

او ادامه داد: آنها تایوان را علیه چین مسلح می‌کنند و به اسرائیل سلاح تحویل می‌دهند تا نتانیاهو فلسطین را ویران کند، اشغالگران اسرائیلی ۸۰ درصد ساختمان‌های نوار غزه را تخریب کردند.

رئیس جمهور ونزوئلا پس از طرح سوال درباره تهدیدات علیه ایران، عراق، یمن و عملیات زمینی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، تاکید کرد: آنچه در حال وقوع است پروژه استعماری جهان غرب علیه خاورمیانه و برای کنترل منابع انرژی آن است.

مادورو سخنان خود را با تاکید بر اجتناب ناپذیر بودن پیروزی مقاومت به پایان رساند و افزود: تاریخ شاهد زوال امپراتوری غرب خواهد بود. بشریت می‌داند چگونه به این امر پاسخ دهد و این لحظات دردناک با نبرد و پیروزی جبران می‌شود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار