مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ارائه ۷۰۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در همدان برپا می‌شود.

محمد برخوردارامروز ۲۸ شهریورماه، در نشست خبری هفته دفاع مقدس استان همدان، گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ارائه ۷۰۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در همدان برپا می‌شود.

او گفت: این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان با تخفیف ۴۰ درصدی برای خرید کتب و با استفاده از ظرفیت نویسندگان بومی دایر است. در این نمایشگاه همه کتب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب عرضه می‌شود. 

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از اجرای طرح «رفیق شهید من» در همدان همزمان با این ایام خبر داد و گفت: این طرح به منظور انس بیشتر کودکان و نوجوانان با شهدا برگزار می‌شود. هم‌چنین نشست تجلیل از نویسندگان و نشست تخصصی معرفی کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به صورت روزانه طی یک هفته برقرار است.

برخوردار از رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب تازه‌های دفاع مقدس طی سال جاری در همدان خبر داد و گفت: از ۱۰ عنوان کتاب صوتی نیز رونمایی خواهد شد؛ ۱۵۰ نویسنده نوقلم در سطوح مختلف در سال جاری نیز در استان شناسایی شده‌اند.

برچسب ها: نمایشگاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار