مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: در حال حاضر ذخیره خونی استان کم است و به همه گروه‌های خونی نیازمندیم و از اهداکنندگان نوعدوست برای اهداء خون دعوت می‌کنیم.

مجید اکبرزاده با اشاره به نیاز مبرم به گروه‌های خونی گفت: همشهریان و هم استانی‌های ارجمند هم‌اکنون به حضور شما در مراکز اهدای خون نیاز است.

او گفت: اداره کل انتقال خون استان فارس از هم استانی‌ها و همشهریان نوعدوست اهداکننده خون دعوت می‌کند تا با مراجعه به مراکز اهدای خون، این سازمان را در تأمین خون مورد نیاز بیماران یاری رسانند.

اکبرزاده با بیان اینکه مراکز اهدای خون در شیراز و سایر شهرستان‌های استان پذیرای شما  در این امر نوع دوستانه است، گفت: به خاطر داشته باشیم که هر اهدای خون سالم، نجات جان حداقل سه نفر بیمار و نیازمند به خون است.

اداره کل انتقال خون استان فارس همچنین اعلام کرد فعالیت مراکز اهدای خون در شهرستان‌های کازرون از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰، فسا در روز شنبه ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷ و روز یکشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، داراب از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، در روز شهرستان جهرم از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، آباده شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و یکشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰و در شهرستان‌های لار از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، لامرد از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و شهرستان‌های گراش از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار