اداره کل انتقال خون استان فارس با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش مراجعات مردمی برای اهدای خون در خصوص دریافت همه گروه‌های خونی اعلام نیاز کرد.

در اطلاعیه اداره کل انتقال خون استان فارس آمده است: با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش مراجعات مردمی برای اهدای خون و نیاز مستمر مبرم بیماران به انواع گروه‌های خونی، بدین وسیله از همشهریان وهم‌استانی‌های ارجمند و نوع‌دوست دعوت می‌شود برای تأمین خون مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی به مراکز اهدای خون در شیراز و شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: زمان فعالیت مراکز اهدای خون امروز، شنبه سوم شهریور و در یکشنبه روز اربعین در شهر شیراز در دو پایگاه قصرالدشت و نمازی از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۹:۴۵ عصر خواهد بود، همچنین اتوبوس خون‌گیری در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ شب مستقر خواهد بود.

اداره کل انتقال خون استان فارس همچنین اعلام کرد فعالیت مراکز اهدای خون در شهرستان‌های کازرون از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰، فسا در روز شنبه ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷ و روز یکشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، داراب از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، در روز شهرستان جهرم از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، آباده شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و یکشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰و در شهرستان‌های لار از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰، لامرد از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و شهرستان‌های گراش از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار