رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: در راستای آشنایی شهروندان با رشته تیراندازی غرفه‌های تیراندازی در بوستان‌های سطح شهر هر دوهفته یک‌بار با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برپا می‌شود.

محمدجواد متقیان امروز سه‌شنبه بیستم شهریور در دیدار با شهردار قم، اظهار کرد: وضعیت استان قم در رشته تیراندازی مطلوب است و شهر قم فعالیت‌های خوبی در رشته تیراندازی دارد.

وی افزود: ورزشکاران رشته تیراندازی که در المپیک شرکت کرده و شانس کسب سهمیه بوده، تجربیات خوبی در این حرفه کسب کرده‌اند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر ۴ ورزشکار نوجوان در اردو‌های ملی حضور دارند و پشتیبانی‌های خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به جایگاه شهر قم به عنوان ام القرای جهان و تأکیدات ویژه اسلام به این رشته لازم است تا مجموعه مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به رشته تیراندازی داشته باشند.

متقیان ادامه داد: هیئت تیراندازی استان قم از نظر زیرساختی و تجهیزات دچار ضعف‌هایی است و نیاز به سالن تیراندازی و تجهیزات دارد.

وی تاکید کرد: هیئت تیراندازی استان قم مشارکت و همکاری تنگاتنگی با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در اجرا و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات تیراندازی دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به استقبال شهروندان از مسابقات خانوادگی تیراندازی در سال گذشته، عنوان کرد: سال گذشته ۲۰۰ خانواده و ۶۰۰ نفر در مسابقات تیراندازی شرکت کردند.

متقیان اضافه کرد: به مناسبت روز قم و هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم پیش‌بینی شده است و مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌ها و کارکنان شهرداری قم در راستای گرامیداشت روز قم برگزار می‌شود.

وی از برپایی غرفه‌های تیراندازی در بوستان‌های سطح شهر قم خبر داد و گفت: در راستای آشنایی شهروندان با رشته تیراندازی غرفه‌های تیراندازی در بوستان‌های سطح شهر هر دو هفته یک‌بار با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برپا می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار