معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی در این استان خبر داد.

مهدی حسنی گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان از نیمه شهریور سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

او با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفان محور برگزاری این طرح است، افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، کیف و کفش، مانتو مدارس و ... نیز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صمت فارس اظهار کرد: بهره‌گیری کامل از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های نظارتی در سطح استان به‌عنوان گشت‌های مشترک انجام شده و چندین گشت روزانه جهت حفظ آرامش بر بازار برنامه‌ریزی شده است.

او اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ... واحد‌های مختلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها (اداره کل صنعت، معدن و تجارت) گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی قانونی انجام گیرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار