دو هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید، مانور بازگشایی مدارس به صورت همزمان در سراسر نقاط استان فارس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید از مانور بازگشایی مدارس در شهر شیراز گفت: مانور بازگشایی مدارس به منظور آمادگی هرچه بیشتر فضا، تجهیزات و ساماندهی کلاس‌ها و کادر آموزشی مدارس برگزار شده است.

فرشید قاسمی با تأکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای داشتن بهترین بازگشایی مدارس در مهر امسال و تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی، دریغ نخواهیم کرد، افزود: لازم است معلمان هر مدرسه در ابتدای سال برنامه‌ها و ابتکارات خود را برای شش ساحتی شدن فرایند تربیت ارائه دهند.

او با بیان اینکه امیدآفرینی و شادی‌بخشی را باید در دانش‌آموزان ایجاد کنند، گفت: تربیت باید بر مبنای فطرت باشد لذا باید تلاش کرد تا دانش‌آموزانی خداجو تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین خواستار توجه به فضا‌های فیزیکی مدارس شد و افزود: باید برای شاداب‌سازی محیط مدرسه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

قاسمی به درخشش دانش‌آموزان استان فارس در کنکور سراسری امسال اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌های برتر کنکوری از سوی دانش‌آموزان استان برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش فارس است.

او همچنین با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و تحقق ساحت‌های ششگانه تربیتی پذیرای ایده‌های معلمان هستیم و به بهترین پیشنهادات جوایزی تعلق می‌‎گیرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار