رئیس اتاق اصناف فارس از برپایی ۳ نمایشگاه فروش پاییزی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و پارک بعثت و جنت شیراز برپا خواهد شد.

حجت جوانمردی در نشست خبری از برپایی نمایشگاه‌های فروشگاه پاییزی در آستانه بازگشایی مدارس در شیراز خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس امروز افتتاح نمایشگاه لوازم‌التحریر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی با متراز یک هزار و ۵۰۰ متر و با ۷۰ غرفه برپا خواهد شد، افزود: همچنین دو نمایشگاه دیگر به مناسبت بازگشایی مدارس در باغ جنت و بلوار بعثت با همکاری شهرداری شیراز در این ایام خواهیم داشت.

جوانمردی با تصریح اینکه این نمایشگاه‌ها به منظور رفاه حال مردم برپا شده‌اند، گفت: در این نمایشگاه‌ها تلاش شده است تا قیمت اجناس مناسب‌تر و منطقی‌تر باشد و کلیه اجناس با حدود ۲۰ تا ۲۵ درصدی تخفیف به مردم ارائه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف فارس همچنین از اجرای طرح تشدید و نظارت بر بازار در ایام بازگشایی مدارس در شیراز خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ شهریور تا ۲۵ مهرماه اجرا می‌شود که برای این طرح از بیش از ۶۰ بازرس با ۵ خودرو و ۱۰ موتور سیکلت استفاده خواهیم کرد.

او با یادآوری اینکه این بازرسان هم از اتاق اصناف، هم اتحادیه‌ها و بسیج اصناف هستند، گفت: علاوه بر اینها بازرسان مقیم هم در نمایشگاه‌های فروش پاییزی حضور دارند و مردم می‌توانند در صورت بروز هر مشکلی به آنان مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف فارس از اضافه شدن ۳۹ اکیپ موتورسوار به بازرسان اصناف خبر داد و بیان کرد: شماره تلفن ۳۲۳۲۴۰۰۰۰ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است. در عین حال از عموم مردم می‌خواهیم که خرید‌های خود را از فروشگاه‌های معتبر و دارای پروانه کسب انجام دهند.

جوانمردی با بیان اینکه ۴۰ فروشگاه در طرح فروش پاییزی اتاق اصناف به مناسبت بازگشایی مدارس همکاری دارند که تخفیفات را طی این ایام ارائه می‌دهند، گفت: این فروشگاه‌ها با نصب بنر اعلام می‌کنند که جزو این طرح هستند.

او همچنین به اجرای طرح «از مزرعه تا سفره» اشاره کرد و افزود: این طرح از دو سال پیش با دستور استاندار فارس اجرا شده است که در سال جاری شهرداری شیراز غرفه‌های رایگان را در اختیار اصناف تره بار قرار داد و اکنون فروش این غرفه‌ها به روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن در روز رسیده است.

رئیس اتاق اصناف فارس بیان کرد: ۱۷ غرفه در نقاط مختلف شهر شیراز در قالب این طرح برپا شده‌اند که برخی از اقلام تخفیف ۱۰۰ درصدی دارند، اما به صورت کلی تخفیف ۴۷ درصدی بر روی اقلام این غرفه‌ها وجد دارد.

جوانمردی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری یادواره شهدای اصناف در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس اشاره کرد و گفت: به منظور برپایی این یادواره، کمیته‌های مختلفی ذیل اتاق اصناف تشکیل شده است که در مهرماه سال جاری این یادواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار