سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: ۱۰ بوستان ویژه بانوان در شهر قم وجود دارد که با نگاه پیوست فرهنگی باید تجهیز شوند.

سید محمد موسوی‌منش با اشاره به‌ضرورت توجه بیش‌ازپیش به مقوله نشاط بانوان اظهار کرد: سومین جلسه کارگروه فرهنگ مشارکت، فراغت و نشاط اجتماعی زیرمجموعه شورای سیاست‌گذاری امور بانوان و خانواده با حضور نمایندگان و مسئولین سازمان فرهنگی ورزشی، سازمان سیما و منظر و مدیر امور بانوان شهرداری قم برگزار شد.

وی با اشاره به وجود ده بوستان برای بانوان در قم افزود: رسیدگی به امکانات بوستان‌های بانوان و اهمیت ارتقای کیفیت این فضا‌ها در ایجاد نشاط اجتماعی از جمله الزامات اولیه تحقق این هدف است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به نقش حیاتی بوستان‌ها در فراهم‌آوردن بستر‌های لازم برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی تصریح کرد: گزارشی از بازدید‌های اخیر کارشناسان باهدف بررسی مسائل و احصای ظرفیت‌های موجود در بوستان‌ها ارائه شده است که در تصمیم‌گیری‌های آتی موردتوجه خواهد بود.

موسوی‌منش افزود: برگزاری این جلسات به‌عنوان گامی مؤثر در راستای تقویت فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی بانوان به شمار می‌رود و امید است با اجرای پیشنهادات مطرح شده، فضایی مناسب و فعال برای بانوان در بوستان‌ها فراهم شود.

وی گفت: بررسی وضعیت و رسیدگی به امکانات بوستان‌های بانوان با اولویت‌بندی، تعیین منابع مالی در خصوص بهسازی زیرساخت‌ها و امکانات موجود در بوستان‌های بانوان، ایجاد امکانات در این نقاط با نگاه پیوست فرهنگی از جمله مصوبات این نشست بود.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار