محمد مهدی عاشوری دانش آموز پر تلاش قمی توانست در رشته علوم تجربی آزمون سراسری امسال، رتبه ۲۰ کشوری را به نام خود ثبت کند.

محمد مهدی عاشوری با بیان اینکه ساعت ها، روز‌ها و ماه‌های متوالی برای موفقیت در آزمون سراسری تلاش و مطالعه کرده است گفت: از مهر ماه سال گذشته به طور متوسط روزانه ۸ تا ۹ ساعت مطالعه داشته و تا ماه‌های پایانی ساعات مطالعه را حتی به روزی ۱۲ ساعت نیز افزایش داده است.

وی حفظ انضباط در مطالعه و تداوم عادت‌های مطالعاتی را مفیدترین راه برای موفقیت در آزمون سراسری عنوان کرد و گفت: دانش آموزان برای موفقیت در این آزمون باید زندگی کنکوری را تجربه کنند به این معنا که برای رسیدن به هدف خود دست از بسیاری از امور و تفریحات مرسوم برداشته و تا حد زیادی بر آزمون سراسری متمرکز شوند.

دانش آموز موفق قمی تاکید کرد: داوطلبان آزمون سراسری همواره ماه‌ها و روز‌های دشواری را پشت سر می‌گذرانند و جز با توکل به خدا و مدد گرفتن از اهل بیت علیهم السلام در این راه توفیقی نخواهند داشت.

گفتنی است محمد مهدی عاشوری از دانش آموزان مدارس سمپاد (سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان) بوده و سال گذشته نیز در المپیاد زیست شناسی کشور مدال نقره را کسب کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار