رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، از افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در مروست خبر داد.

مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در اولین برنامه سفر خود به شهرستان مروست پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرامیده در گلزار شهدای این شهرستان، ایستگاه باران سنجی مسجد ابوالفضل که با هدف سنجش باران در این منطقه و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداث شده بود را افتتاح کرد.

وی سپس به صورت نمادین یکی از ۲۶۶ سامانه نیروگاه خورشیدی انفرادی در شهرستان مروست با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال را به بهره‌برداری رساند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با حضور در سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان از پروژ‌های آبرسانی و برق‌رسانی به این سایت بهره‌برداری کرد.

برای پروژه آبرسانی به سایت نهضت نهضت ملی مسکن ۱۴ میلیارد ریال اختصاص یافته و ۴۷۰۰ متر طول لوله گذاری و حدود ۳۰۰ انشعاب مسکونی طراحی و اجرای شده است.

افتتاح و بهره برداری از ۱۳ پروژه برق‌رسانی شهرستان مروست با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر دهقانی‌زاده به شهرستان مروست بود که به آن پرداخته شد.

پروژ تامین روشنایی معابر، پروژه برق رسانی به نهضت ملی مسکن، توسعه و احداث ۶۲۱ متر شبکه فشار متوسط، احداث یک دستگاه ترانس ۵۰ کاوا، توسعه و احداث ۴۹۵۰ متر شبکه فشار ضعیف، نصب ۹۳ دستگاه چراغ ۳۵ و ۶۵ وات، اصلاح و بهینه سازی ۲پروژه و ۹ پروژه توسعه و احداث دیگر از جمله این طرح‌ها بود که با حضور وی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی همچنین فاز جدید ساختمان اداره منابع طبیعی این شهرستان با زیر بنای ۱۱۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد ریال را افتتاح کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پس از بهره برداری از دکل افزایش دهنده تکنولوژی ۴G باند ۲۱۰۰ سایت BTS شیخ عبدالله وتعویض و تقویت سیستم پاور و افزایش بار DC بدون وقفه ترکان که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد ریال احداث شده بود از روند ساخت و ساز استخر شنای شهرستان مروست دیدن کرد و خواستار تسریع در عملیات عمرانی باقی مانده و بهره‌برداری هرچه زودتر از این پروژ شد.

دهقانی‌زاده در ادامه به روستای کرخنگان این شهرستان رفت و از پروژه چمن مصنوعی، عملیات راه‌سازی و روکش آسفالت جاده و ساخت اموزشگاه امام حسن مجتبی (ع) که مدرسه‌ای سه کلاسه در مقطع متوسطه اول، با زیر بنای ۲۸۰متر مربع و پیشرفت بیش از ۹۰ درصد به همت خیر محترم حاج محمد اقا عقدایی در این روستا بنا شده است، بازدید و دستورات لازم برای بهره برداری و افتتاح هرچه زودتر این پروزه‌ها را صادر کرد.

بهره برداری از اجرای زیرسازی، آسفالت معابر و احداث کانال دفع آب‌های سطحی و رونمایی و بهره برداری از سایت تکرار کننده VHF بی سیم اورژانس ۱۱۵ روستای کرخنگان از دیگر طرح و پروژه‌هایی بود که با حضور وی در این روستا به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان برنامه‌های سفر یک روزه خود به این شهرستان ضمن بازدید و افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر مروست، به بررسی عملیات اجرایی ساخت و ساز دبیرستان دخترانه دوره اول و دوم متوسطه زنده یاد مهدی ریگازاده با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.