مدیر شهرداری منطقه چهار یزد، از تخریب و آزادسازی یک پلاک تجاری واقع در تقاطع بلوار شهدای خیرآباد و بلوار شهید موحدین خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد با تشکر از حمایت‌های شهردار یزد و سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر در رسیدگی به پروژه‌های نیمه‌تمام، از همکاری و همراهی مالکان در اجرای فاز دوم بلوار شهید موحدین تقدیر کرد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که با انجام آزادسازی بلوار شهید موحدین در فاز دوم، عملیات عمرانی در نقطه اتصال بلوار شهدای خیرآباد به بلوار شهید موحدین برای مرحله اجرایی ایجاد میدان به زودی به پایان برسد.

مدیر شهرداری منطقه چهار همچنین ضمن عذرخواهی بابت تأخیر در بهره‌برداری کامل از بلوار شهدای خیرآباد، اعلام کرد که وجود تاسیساتی که در سالیان گذشته از این محل عبور کرده‌اند و نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای جابجایی آنها داشته اند، از دلایل اصلی این تأخیر بوده است که با تشکیل جلسات متعدد در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور شهردار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و متولیان امر، روند عملیات عمرانی تسریع شده است.

کشفی با بیان اینکه دو پلاک تجاری در در تقاطع بلوار شهدای خیرآباد به بلوار شهید موحدین وجود داشت که اخیرا یکی از آنها تخریب و آزادسازی شد، ادامه داد: با توجه به توافقات صورت‌گرفته با مالکان، آخرین پلاک تجاری واقع در این بلوار، در ماه‌های آینده نیز آزادسازی و تخریب خواهد شد.

فاز دوم بلوار شهید موحدین به طول یک کیلومتر و با ۳۵ هزار مترمربع تملک و آزادسازی در حال اجرا است. تاکنون ۷ هزار مترمربع با هزینه ۵۰ میلیارد تومان از این بلوار آزادسازی شده و برای اتمام این پروژه، شهرداری منطقه چهار به ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.