خانواده‌های اسرای صهیونیستی در غزه در تظاهرات دوشنبه شب خود گفتند که تا بازگشت اسرا به خانه‌هایشان مبارزه را تشدید خواهند کرد.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی گفتند: ما تا زمانی که آخرین اسرا به خانه‌های خود بازگردند از پا نخواهیم نشست و مبارزه را تشدید خواهیم کرد.

به نقل از خبرگزاری سما فلسطین،آنها همچنین درباره اظهارات دوشنبه شب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزودند: این اظهارات پر از دروغ و ساختگی است و نتانیاهو به جای نجات جان و بازگرداندن ربوده شدگان (اسرا)، بی اعتنایی را انتخاب کرده است.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی گفتند: نخست وزیر ثابت کرده است که قصد بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرا) را ندارد و اکثریت مردم ما دیگر از این اهمال جنایتکارانه حمایت نخواهند کرد.

از سوی دیگر رئیس حزب دموکرات رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات نتانیاهو، گفت: اظهارات نادرست نخست وزیر ثابت می‌کند که او شایسته جایگاه خود نیست و تصمیم گرفته تا افراد ربوده شده (اسرا) را به حال خود رها کند.

وی افزود: هرگز پاداشی بزرگتر از نتانیاهو برای دشمنان (رژیم) اسرائیل وجود نداشته و نخواهد داشت و ما او را سرنگون خواهیم کرد و امنیت و امید را باز خواهیم یافت.

ده‌ها هزار صهیونیست دوشنبه شب در شهر‌های تل آویو، قدس اشغالی، بئر سبع و دیگر شهر‌های فلسطین اشغالی علیه بنیامن نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار توافق با حماس شدند.

این تظاهرات برای فشار بر کابینه جهت امضای فوری توافق مبادله اسرا با حماس برگزار شده است.

این در حالی است که اعتصاب سراسری روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به دنبال فراخوان اتحادیه کارگری و درواکنش به کشف اجساد اسرای اسرائیل در نوار غزه برگزار شد.

پافشاری نتانیاهو و کابینه وی برای اعمال خواسته‌های بیشتر در مذاکرات با حماس به عنوان مانعی در مقابل توافق آتش بس، خشم عمومی را برانگیخته و فشار‌ها بر نتانیاهو را افزایش داده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار