فرمانده تیپ احمد روسیه تاکید کرد نیرو‌های ارتش این کشور توانسته‌اند خسارات شدیدی را به اوکراین در کورسک وارد کنند.

علاء الدینوف، فرمانده نیرو‌های روسی احمد با تاکید بر عدم امکان پیشروی نیرو‌های کی یف در استان کورسک، از عملکرد نیرو‌های روسی که دشمن و خودروهایش را در هر کجای جنگل‌ها و در مناطق سخت نابود کردند، تمجید کرد.

براساس گزارش آر تی، الدینوف از عملکرد عالی یگان‌های رزمی مختلف روسیه در محور کورسک تمجید کرد که جدیدترین آنها طی ۲۴ ساعت گذشته انهدام تجهیزات، ماشین آلات و سلاح‌های اوکراینی و غربی مانند خودروی زرهی استرایکر آمریکایی و یک دستگاه پرتابگر Rak-۱۲ کرواسی بود.

او در کانال خود در اپلیکیشن تلگرام افزود: سربازان یگان ویژه احمد روسیه و سربازان تیپ ۲ و همچنین تیپ ۱۱ حمله هوایی بسیار خوب کار کردند. تیپ ۱۶۵ نیز امروز کار فوق العاده‌ای انجام داد.

این فرمانده روسیه افزود: از جمله مواردی که نابود شد، یک ایستگاه جنگ سایبری، یک سامانه پدافند هوایی تونگوسکا، یک ایستگاه پرتاب پهپاد، یک توپ خودکششی، یک خمپاره کالیبر ۱۲۰، یک نقطه رهگیری پهپادها، دو کامیون کوچک بود و دیگر مهمات خمپاره‌ای بود.

او افزود: دشمن در مسیر کورسک متحمل خسارات سنگینی شد که به آن پی می‌برد که پیشروی در اینجا برایش سخت خواهد بود.

الدینوف در پایان تاکید کرد: دشمن را شکست می‌دهیم و در دسته‌های بسیاری را دقیقا از همان لحظه‌ای که تیراندازی می‌کنند، نابودشان می‌کنیم.

روز گذشته نیز روزنامه بلید آلمان گزارش داد ولودیمیر زلنسکی؟ رئیس‌جمهور اوکراین ادعا می‌کند که ارتش این کشور در حمله به کورسک روسیه به موفقیت‌هایی دست یافته اما حقیقت ماجرا پیچیده‌تر از اینها بوده و اوکراین هم‌اکنون در دونباس بهای سنگین حمله به کورسک را می‌دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار