سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشدید نظارت ها بر آژانس های مسافرتی در بحث گران فروشی خبر داد و گفت: با تمامی گران فروشان در بلیت هواپیما در این ایام برخورد می شود.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ا‌دامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ های تعیین شده، بطور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است.

وی ادامه داد:  با توجه به قانون  تشدید نظارت ها بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱  آئین نامه ، پروانه فعالیت شرکت های خدمات مسافرت هوایی ویدا گشت ایرانیان، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه سفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصر شیرین تهران، سرزمین پرستاره و عرش آسمان ویستا از تاريخ ۱۲/۶/۱۴۰۳ بدلیل عرضه بلیت/ نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده در پروازهای‌ بازگشت مشهد،  به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاهها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنين از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف نرخی در این ایام، مراتب را همراه با مستندات در سایت این سازمان  به نشانی caa.gov.ir  قرار دهند.

وی تاکید کرد: تمامی شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی مکلف هستند بلیت را براساس نرخنامه مندرج در  انجمن شرکت های هواپیمایی به مسافران عرضه کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: بلیت ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار