رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثار‌الله (ع) با جانبازان معزز در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

سعید اوحدی در این بازدید که هم‌زمان با سالروز رحلت جانگذاز پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد، ضمن دیدار و گفتگو با جانبازان معزز بستری در این آسایشگاه، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 اوحدی ضمن تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امروز به همین مناسب به مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله (ع) آمدیم تا با جانبازانی دیدار کنیم که همه داشته‌های خود را بر طبق اخلاص گذاشتند تا دین پیامبر اکرم (ص) استمرار داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه جانبازان در بهترین ایام زندگی همه داشته‌های خود را با اخلاص فدا کردند تا عزت، شرف و ارزش‌ها در این کشور ماندگار شود، خاطرنشان‌کرد: خداوند توفیق داد در این دو هفته از بیشتر مراکز توانبخشی جانبازان بازدید داشته باشیم، جانبازانی که سختی‌های جدی را تحمل می‌کنند و آرامش خود را از دست دادند تا کشور آرامش داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در خصوص اهداف بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله (ع)، اظهار‌داشت: کم‌ترین وظیفه ما دیدار با جانبازان عزیز است تا خودمان روحیه بگیریم و بدانیم در بنیاد شهید و امور ایثارگران چه مسئولیت مهمی را برای خدمت به جانبازان به عهده گرفته‌ایم. 

 اوحدی با اشاره به ابقای معاون بهداشت و درمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حل مشکلات درمان ایثارگران تاکید کرد و گفت: هرچه جانبازان عزیز ما پا به سن می‌گذارند ناملایمات و آلام آنها بیشتر می‌شود و باید در بهداشت و درمان جانبازان پایش جدی، غربال‌گری دوره‌ای و هماهنگی با بیمارستان‌های طرف قرارداد بنیاد را داشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر حل مشکلات بهداشت و درمان جانبازان و همچنین بهبود شرایط محل اقامت آنها در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله (ع) گفت: خانواده جانبازان به‌ویژه همسران و فرزندان جانبازان نیز همراه این عزیزان هستند و ما باید بتوانیم با شناخت مشکلات جانبازان، آنها را برطرف کنیم. 

حجت ناصری، مشاور و دستیار امور ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر عبدالرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان، مهدی محمدی، مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل و غلامرضا جوکار قمی، سرپرست اداره‌کل حوزه ریاست نیز در این بازدید حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار