معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پایتخت گفت: تاکنون ۳۶ هزار دانش آموز تهرانی برای استفاده از سرویس مدرسه نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پایتخت گفت: تاکنون ۳۶ هزار دانش آموز تهرانی برای استفاده از سرویس مدرسه نام‌نویسی کرده‌اند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، سعید بشیری عصر شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران که با دستور کار بررسی آخرین وضعیت مسایل مربوط به حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس برگزار شد، با اشاره به ثبت‌نام بخشی از دانش آموزان تهرانی برای دریافت سرویس مدارس افزود: این تعداد دانش آموز دختر و پسر برای بهره‌مندی از سرویس مدارس در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ تاکنون ثبت نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اهمیت رعایت مفاد مصوبه هیات وزیران، تاکید کرد: اجرای صحیح مفاد آئین نامه سرویس مدارس دانش آموزان باید به دقت اجرا شده تا ایمنی حمل و نقل دانش آموزان حاصل شود.

به گفته وی، تاکسیرانی همچنین باید در خصوص رانندگان واجد صلاحیت براساس مفاد مصوبه هیات وزیران عمل کند.

وی با اشاره به اهمیت رصد سرویس‌های مدارس در پایتخت اظهار کرد: در صورت وجود سرویس‌های غیرمجاز و خارج از چارچوب آیین نامه هیات وزیران با آنها برخورد لازم قانونی صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران یادآور شد: برچسب سرویس مدارس در اسرع وقت آماده و بر خودرو‌های سرویس مدارس نصب می‌شود، اولیای محترم نیز با ثبت نام در سامانه سپند (سامانه ناوگان حمل و نقل دانش آموزی) می‌توانند از امکانات این ناوگان بهره‌مند شوند.

دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران، مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، پرویزی رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، نماینده راهور تهران بزرگ، معاون اتحادیه حمل و نقل شهری کشور و نماینده اولیا و مربیان شهر تهران از اعضای حاضر در این جلسه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار