شهردار منطقه ۱۵ از رفع آخرین معارض ملکی پروژه آزادراه شهید شوشتری در این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه ۱۵ از رفع آخرین معارض ملکی پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ خبر داد و گفت: با آزادسازی این ملک، پرونده معارضین این پروژه در منطقه ۱۵ به طور کامل بسته شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به تسریع روند انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه از ابتدای سال گذشته گفت: با پیگیری‌های انجام شده مدیریت شهری منطقه روند رفع معارضین تجاری و ملکی پروژه در محدوده منطقه ۱۵ با جدیت در دستور کار قرار گرفت و پرونده تمامی معارضین پروژه در این منطقه بسته شد.

وی با اشاره به تعداد معارضین این پروژه افزود: ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶، منطقه ۱۵، قرار داشت که سال گذشته تمامی معارضین تجاری این طرح شامل ۱۸ پلاک، تملک، آزادسازی و تحویل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شد.

شهردار منطقه همچنین به روند آزادسازی ۸ معارض مسکونی این پروژه اشاره کرد و گفت: تملک و آزادسازی ۷ معارض ملکی به صورت کامل انجام شده بود و تنها یک معارض ملکی در فرایند انجام توافق بود که روند توافق و آزادسازی آخرین ملک معارض انجام و زمین پس از عملیات تخریب تحویل پروژه شد.

وی در ادامه افزود: با حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تملک و آزادسازی ۲۶ معارض مذکور انجام و پرونده معارضین این ابرپروژه در باب‌الرضای تهران به ایستگاه آخر رسید.

شیری در پایان با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده، فاز نخست این پروژه، در این دوره مدیریت شهری به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار