رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از برگزاری مراسم اختتامیه سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا در لالی خبر داد.

بهرام جمالپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی گفت: مراسم اختتامییه سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برگزار شد.

به گفته او از ابتدای ماه محرم امسال فراخوان سیزدهمین سوگواره دلنوشته های عاشورا منتشر و در دو بخش ادبی و عکس کار خود را آغاز کرد. 

دبیر سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا گفت: در این دوره بیش از ۱۳۰۰ اثر در دو بخش به دبیرخانه ارسال گردید، که بخش قابل توجهی از آن در بخش ادبی بود. 

او می گوید: بیش از ۳۵۰  نفر از نقاط مختلف ایران به صورت مجازی و حضوری در این دوره‌ها شرکت کردند.

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سیزدهمین سوگواره دل نوشته‌های عاشورا یکی از برنامه های ریشه دار استان خوزستان است، که همه ساله در سطح ملی برگزار و هر سال نسبت به سال قبل پخته تر و به طبع آن با استقبال پرشور مردم و هنرمندان از نقاط مختلف ایران اسلامی قرار می گیرد.

نفرات برتر و برگزیدگان هر بخش به شرح زیر اعلام گردد، در بخش ادبی، نفر اول فاطمه سلیمان‌پور از قم، نفر دوم زهرا شعبانی از خوزستان، نفرات سوم مشترک آقای محسن کاویانی از تهران و سید ابراهیم موسوی از لرستان برگزيدگان بخش ادبی، نجمه باقی پور از مسجدسلیمان، لیلا سپهری از بندر امام محمد حسن غلامی از هندیجان و اصغر جمالپور از لالی  بودند.

در بخش عکس، نفر اول محمد قائدی از اهواز، نفر دوم مهزیار مهدی پور از اندیمشک و نفر سوم محمد آهنگر از اهوازحائز رتبه های برتر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.