در آستانه سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: کمیته امداد همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم نوعدوست برگزار می‌کند.
 
مبشری با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، افزود: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه به مدت یک هفته برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
 
وی از راه اندازی ۱۵۰ پایگاه‌ در استان خبر داد و اضافه کرد: از ظرفیت‌ بسیج و مراکز نیکوکاری و خیران هم استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مردم نوعدوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، از طریق شماره‌گیری #۸۸۷۷* در تامین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند حمایت این نهاد مشارکت کنند.
 
مبشری ادامه داد: در این راستا آموزش و پروش، صداوسیما، بسیج هم همکاری می کنند.
 
وی از راه اندازی پویش مشق همدل در استان خبر داد و گفت: در این طرح هزینه هر بسته نوشت افزار 100 هزار تومن در نظر گرفته شده که به هر تعداد مردم و خیران کمک کنند به همان تعداد کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: حدود ۲۳ هزار دانش آموز در استان تحت پوشش کمیته امداد است که خیران حدود ۴۵۰ میلیون تومان به حساب آنها واریز کرده اند.
 
مبشری با اشاره به اینکه سال گذشته مردم استان در جشن عاطفه‌ها ۶ میلیارد تومان کمک کردند گفت: امسال پیش بینی می شود حدود ۸ میلیارد تومان کمک هزینه برای خرید نوشت افزار، کیف و کفش جمع آوری شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.