مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت ، ۳۰ طرح در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ طرح نیز آغاز شد.

 حمید پیمانجو گفت: اعتبار هزینه شده برای ۳۰ طرح افتتاحی در استان ۲ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال با میزان اشتغال ۳۱۱ نفر بوده است.
 
وی افزود: همچنین برای آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح در کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح اصلاح نقاط پرتصادف ماهور باشت مصوب سال ۱۴۰۱ با مبلغ اولیه ۷۰ میلیارد ریال، اصلاح نقطه حادثه خیز تمنک به چناربرم با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی ده شیرین با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و افتتاح ۲ دستگاه پل و ۶ کیلومتر روشنایی و ۱۴۰ کیلومتر روکش آسفالت از جمله طرح‌های افتتاحی بودند.
 
پیمانجو تاکید کرد: همچنین کلنگ زنی رفع سه نقطه حادثه خیز، روکش آسفالت به طول ۱۴ کیلومتر، اجرای حفاظ بتنی و فلزی به طول ۲۷ کیلومتر و احداث ۲ دستگاه پل در استان انجام شد.
 
طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم اینک ۳۵٠ طرح راهداری با اعتباری افزون بر ۳۰ هزار میلیارد ریال در این استان فعال است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.