مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در مرداد۱۴۰۳، یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۹۷۹ تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان به ثبت رسید.

حمیدرضا پیمانجو افزود: این تعداد تردد نسبت به ماه قبل هفت درصد و نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: متوسط تردد بین استانی روزانه در مرداد امسال ۵۶ هزار و ۴۱۹ وسیله ‌نقلیه در روز بوده که بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ و معادل ۶۲ هزار ۲۳۳ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد جاده هایی که دارای بیشترین تردد در مرداد ۱۴۰۳ در استان بوده اند، به ترتیب محورهای »اصفهان-یاسوج»، «بابامیدان- گچساران»، «یاسوج – بابامیدان»، «گچساران - بابامیدان» و «بابامیدان– یاسوج» است.

پیمانجو از کاربران جاده ای خواست: سامانه جامع اطلاع رسانی جاده های کشور ۱۴۱ به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با هموطنان عزیز است.

کاربران جاده ای می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی اقدام شود و همچنین با مراجعه به سامانه www.۱۴۱.ir می توان آخرین تصاویر دوربینهای نظارت تصویر جاده ای را برای اطلاع از وضعیت جاده ها مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.