سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: حوزه بهداشت و درمان اندیمشک حدود ۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد که نیاز به رسیدگی بیشتر وجود دارد.

احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در دیدار نماینده مردم اندیمشک در مجلس با کارکنان این شبکه گفت: در سال ۱۳۹۲ مجوز دانشکده دولتی برای اندیمشک را گرفتیم، اما به دلایلی صورت نگرفت و اکنون هم مشروط به این عنوان آماده‌ام که این دانشکده را احیا کنیم تا تأثیرات مثبت سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را شاهد باشیم.

او افزود: بیمارستان امام علی (ع) درجه یک بود که به درجه ۲ تبدیل شده و موجب کاهش درآمد بیمارستان، کارانه و مزایای کارکنان شده است که این مشکل بزرگیست و ما باید تلاش کنیم تا بیمارستان مجددا به درجه یک تبدیل شود.

به گفته آقای مجیدی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در بخش تجهیزات و نیروی انسانی کمبوداتی داریم؛ چه کارکنان بیمارستان و چه پزشکان متخصص، در برخی از رشته‌ها با مشکل مواجه هستیم و نیاز‌ها را به معاونت درمان اعلام کرده‌ایم.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک اضافه کرد: بیمارستان امام علی (ع) ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و مرکز بهداشت ۱۱ میلیارد تومان بدهی دارد؛ البته این جدای از کارانه‌ها و پیمانکاران است که هنوز محاسبه نشده‌اند و این بدهی سنگینی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: درمانگاه چشم‌پزشکی در ساختمان خوبی ساخته شده و تجهیزاتی حدود حدود ۴ میلیارد تومان برای آن خریداری شده که پرداخت آنها کاملا صورت نگرفته است. این درمانگاه به تجهیزات بیشتری حدود ۱۴ میلیارد تومان نیاز دارد.

او همچین گفت: برای راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب تلاش می‌کنیم و این بخش بسیار ضرورت دارد و یکی از برنامه‌های مهم ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.