نظامیان رژیم صهیونیستی پسری ۱۴ ساله را کتک زده و پس از بازداشت، او را به ۴ ماه حبس محکوم کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی با یورش به یک خانه در کرانه باختری حکم بازداشت چهار ماهه‌ای را علیه یک کودک ۱۴ ساله فلسطینی در شهر عبوین  شمال رام الله در کرانه باختری صادر کردند.

براساس گزارش القدس العربی، خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از صبحی عبدالکریم، پدر این کودک نوشت: نیرو‌های اشغالگر در بیست و یکم همین ماه به خانه یورش بردند و پسرش عمار را در اتاقی بازداشت کردند، از او بازجویی کردند و او را کتک زدند.

در ادامه گزارش این جنایت رژیم صهیونیستی آمده است: سربازان اسرائیلی به قدری عمار ۱۴ ساله را کتک زده بودند که منجر به کبودی بدن او شد. پس از این کودک فلسطینی را دستگیر و به زندام عوفر منتقل کردند. دادگاه رژیم صهیونیستی برای عمار به مدت چهار ماه قرار بازداشت صادر کرد.

به گفته بنیاد آدامیر، عمار یکی از بیش از ۲۵۰ کودکی است که در زندان‌های رژیم صهیونیستی و یکی از ۴۰ کودکی است که در بازداشت‌های اداری خودسرانه به سر می‌برند. این بنیاد تائید کرده است که رژیم صهیونیستی از بازداشت اداری خودسرانه علیه تمام اقشار جامعه فلسطین به عنوان ابزار ظلم و کنترل استفاده می‌کند.

در واقع بازداشت اداری به دستگیری و بازداشت افراد به دست رژیم صهیونیستی، بدون محاکمه و عموما به دلایل امنیتی گفته می‌شود. به گزارش باشگاه اسرای فلسطینی، مقامات اشغالگر از سال‌های اولیه اشغال کرانه باختری و نوار غزه در سال ۱۹۶۷ تا کنون به طور فزاینده‌ای از این سیاست استفاده کرده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
رژیم کودک کش
آخرین اخبار