وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز از ورزشگاه آزادی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت بازسازی این استادیوم قرار گرفت.

 احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز ضمن حضور در جلسه بررسی فرآیند بازسازی مجموعه ورزشی آزادی، از بخش‌های مختلف این مجموعه به ویژه ورزشگاه فوتبال بازدید کرد.

در این بازدید حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، علیرضا پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه وشهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی و مدیران دو شرکت مشاور حضور داشتند و توضیحات لازم درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی از سوی مسئولان مربوطه، تشریح شد.

وزیر ورزش ضمن طرح سوالاتی از پیمانکار و شرکتهای مشاور در این جلسه تاکید کرد: با وجود اینکه تکمیل بازسازی این ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان برای ما مهم است ولی نمی‌خواهیم ذره‌ای از کیفیت بازسازی کاسته شود. مدنظر ما این است که مراحل بازسازی و مقاوم‌سازی با بهترین کیفیت  انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر گروه‌های مشاور و پیمانکار مجموعه این است اقداماتی که برای بازسازی انجام می شود بر اساس تازه‌ترین استانداردهای روز دنیا و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گیرد.

دنیامالی همچنین در این جلسه بر بازسازی استخر آزادی و سالن ۱۲ هزار نفری تاکید کرد و اینکه در کنار بازسازی استادیوم فوتبال این دو مجموعه نیز عملیات بازسازی‌اش اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار