سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با دیدار با استقلال خوزستان توضیحاتی داد.

جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر پنجشنبه شب تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری این دیدار گفت: به خاطر این شکست از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: درباره مسایل فنی نمی‌توانم صحبت کنم. همچنین در مورد اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در این دیدار غافلگیر شدیم و گل را دریافت کردیم. هفته سوم سال گذشته هم بلند شدیم و قطعا امسال هم از جایمان بلند می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولیت این تیم از صفر تا صد با من است. سال گذشته هم که هفته سوم باختیم، تیممان توانست از جای خود بلند شود و توانستیم تا روز آخر در کورس قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: قطعاً در ادامه راه قوی‌تر و بهتر خواهیم بود. با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم تعطیلات لیگ می‌تواند در هماهنگ شدن به ما کمک کند و تیممان را بازسازی کنیم و بازیکنان مصدوم‌مان نیز برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بازهم بر مهم بودن هواداران برای او تاکید کرد و گفت: به آنها قول می‌دهم که مانند سال گذشته استقلال تا روز آخر برای قهرمانی خواهیم جنگید و از این به بعد در هر بازی بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد.

جواد نکونام ادامه داد: هواداران باید به این مهم توجه کنند که استقلال تغییرات زیادی داشته و باید تلاش کنیم زود به هماهنگی برسیم. سال گذشته هم هفته سوم این اتفاق برای ما افتاد و به موقع بود. قول می‌دهم امسال هم تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم و تمام تلاشمان این است که امسال قهرمان شویم که در این راه نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و کار‌های بیرونی دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در پایان این دیدار با شعار‌های انتقادی هواداران همراه شده بود، زمانی که در نشست خبری با پرسشی در این مورد مواجه شد، بدون پاسخگویی محل نشست خبری را ترک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار