رئال مادرید در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۱-۱ مقابل لاس پالماس متوقف شد.

تیم رئال مادرید در هفته سوم لالیگای اسپانیا مهمان لاس پالماس بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا برای دومین بار در این فصل طعم مساوی را بچشد.
 
در همان دقایق ابتدایی این لاس پالماس بود که جلو کشیده بود و در دقیقه ۵ رئالی‌ها را به شوک فرو برد. جایی که آلبرتو مولیرو میلیتائو و شوامنی را از پیش رو برداشت و موفق شد با ورود به محوطه جریمه دروازه تیبو کورتوا را باز کند.
 
پس از گل لاس پالماس، رئال مادرید روند هجومی به خود گرفت، اما ناهماهنگی به شکل واضح در خط حمله موج می‌زد.   رئال مادرید در نیمه دوم شدت حملات خود را بیشتر کرد و بار‌ها فرصت به تساوی کشاندن بازی را از دست داد و البته در این میان باید حملات زهردار لاس پالماس را هم مهار می‌کرد. آردا گولر به محض ورود به زمین تاثیرگذار ظاهر شد و برای تیمش پنالتی گرفت تا وینیسیوس جونیوری که در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت، نتیجه را ۱-۱ کند.
 
در ادامه رئال برای زدن گل برتری ناکام بود و حتی خوش شانس هم بود که گل دوم لاس پالماس به دلیل یک آفساید میلیمتری، مردود اعلام شد.  
 
به این ترتیب امباپه در سومین هفته از لالیگا هم پایش به گلزنی باز نشد تا تیم آنچلوتی نشان دهد در گلزنی و موقعیت سازی ضعیف‌تر از سال قبل شده و جای خالی تونی کروس در خط هافبک این تیم احساس می‌شود.
 
در دیگر مسابقه لالیگا، ژیرونا با چهار گل اوساسونا را شکست داد.

 

برچسب ها: رئال مادرید ، امباپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار