مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امشب با انجام ۴ دیدار در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.

پرونده بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب بسته می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رود و تیم سپاهان هم در اراک پذیرای تیم شمس آذر قزوین است. همچنین مسابقات لیگ برتر به خاطر  فیفا دی به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهد شد تا تیم‌ها به استراحت بپردازند.  

 سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین/ جمعه ساعت ۱۹:۱۵ 

تیم فوتبال سپاهان به علت تعویض چمن  ورزشگاه نقش جهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باید در ورزشگاه امام خمینی اراک پذیرای تیم فوتبال شمس آذر قزوین باشد و طلایی پوشان هم همانند سرخابی‌ها خانه به دوش شدند و باید در خارج از خانه از حریفان خود میزبانی کنند.  

تیم سپاهان هفته گذشته به لطف اشتباهات داوری توانست تیم خیبر خرم آباد را شکست بدهد و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان مورایس می‌خواهند ۳ امتیاز بازی با تیم شمس آذر قزوین را بگیرند تا سومین برد متوالی در لیگ برتر فوتبال را کسب کنند و با صدرنشینی به تعطیلات بروند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

در آن طرف، تیم فوتبال شمس آذر  یک تساوی و یک شکست در لیگ برتر فوتبال کسب کرده و هنوز بردی در فصل جدید به دست نیاورده است.  

شاگردان سعید دقیقی قصد دارند با امتیاز گیری از سپاهان دست پر به قزوین برگردند  و وضعیت خود را در جدول رده بندی قبل از تعطیلات فیفا دی سروسامان بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.  

تیم‌های سپاهان و شمس آذر ۲ بار در لیگ برتر با یکدیگر بازی کردند که هر کدام یک برد به دست آوردند. البته  این ۲ تیم در جام حذفی هم  به مصاف یکدیگر رفته اند که طلایی پوشان برنده این بازی شدند.  

حسین گودرزی چهره ویژه این بازی است چرا که او مقابل تیم سابقش شمس آذر قزوین بازی خواهد کرد.   همچنین استیون انزونزی و ابوبکر کامارا بازیکنان خارجی سپاهان در صورت بازی کردن می‌توانند چهره‌های ویژه این بازی باشند.  

نساجی مازندران- گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۱۹:۱۵ 

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته توانست در دقایق پایانی بازی برابر تیم آلومینیوم شکست را با تساوی عوض کند و با یک امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان ساکت الهامی بردی در فصل جدید کسب نکردند و آنها می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر گل گهر سیرجان را بگیرند تا اولین برد خود را جشن بگیرند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سرو سامان بدهند.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته توانست برابر تیم استقلال خوزستان به برتری برسد و با ۳ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان مهدی تارتار می‌خواهند با برد برابر تیم نساجی دست پر به سیرجان برگردند و روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور نساجی دارند.  

هر ۲ تیم قصد دارند که ۳ امتیاز بازی امشب را بگیرند و باید دید کدامیک  از این تیم‌ها موفق می‌شود که بازی را با پیروزی به پایان برساند و به تعطیلات فیفا دی برود.  

ملوان بندر انزلی- چادر ملو اردکان/ جمعه ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم فوتبال ملوان  هفته گذشته برابر استقلال به تساوی دست یافت و با ۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.  

قو‌های سپید انزلی با حمایت هواداران خود می‌خواهند  ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم چادر ملو اردکان را بگیرند تا  همچنان  در بالای جدول حضور داشته باشند و علاوه بر این، با برد به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند.  

در آن طرف، تیم چادر ملو اردکان در ۲ بازی گذشته خود یک شکست و یک تساوی کسب کرده  و با یک امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان سعید دقیقی بردی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کسب نکردند و باید دید آنها موفق می‌شوند اولین برد  تاریخ لیگ برتری خود را به دست آورند یا نه!  

تیم چادر ملو اردکان امسال به لیگ برتر فوتبال آمده است و بازی این تیم برابر تیم ملوان اولین بازی این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود. علاوه بر این،   مازیار زارع و سعید اخباری سرمربیان ۲ تیم  هم سابقه هیچ رویارویی مقابل یکدیگر و تیم مقابل را ندارند تا دیدار فردا یک مسابقه اولین‌ها برای همه باشد.

پرسپولیس - فولاد/ جمعه ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم  فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود امشب در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم فوتبال فولاد می‌رود.  

سرخپوشان پایتخت ۲ تساوی در لیگ برتر فوتبال کسب کردند و بردی به دست نیاوردند و با ۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته اند. آنها به ۳ امتیاز بازی برابر تیم فولاد نیاز مبرم دارند تا وارد حاشیه نشوند و اولین برد خود را در لیگ برتر به دست آورند.  

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل محمدی یک برد و یک تساوی در لیگ برتر فوتبال کسب کرده و با ۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

یحیی گل محمدی سرمربی فولاد چهره ویژه این بازی است چرا که او مقابل تیم سابقش پرسپولیس قرار می‌گیرد. گل محمدی شناخت خوبی از بازیکنان سابق خود دارند و این موضوع می‌تواند برای سرخپوشان پایتخت دردسر ساز شود.  

فولادی‌ها در ۲ بازی گذشته خود گلی دریافت نکردند و باید دید سرخپوشان پایتخت می‌توانند طلسم  دروازه اوکتیر یوسوپوف گلر فولاد را بشکنند یا نه!  

آمار بازی‌های این ۲ تیم با یکدیگر به نفع تیم پرسپولیس است و سرخپوشان پایتخت در ۲ بازی رفت و برگشت فصل گذشته برابر فولاد پیروز شدند و آخرین باخت قرمز‌های تهرانی برابر سرخپوشان اهوازی به ۱۰ سال قبل برمی گردد.  

با وجود اینکه این بازی اولین رویارویی یحیی گل محمدی با پرسپولیس بعد از جدایی اخیرش است، اما گل محمدی ۱۶ مرتبه سابقه تقابل با تیم سابق خود دارد که توانسته ۷ مرتبه برنده شود و ۷ مرتبه هم شکست خورده است.  

علی نعمتی  مدافع فولاد چهره ویژه این بازی است چرا که او مقابل تیم سابقش پرسپولیس بازی می‌کند و باید دید این بازیکن برابر همبازی‌های سابق خود چه عملکردی خواهد داشت.  

سروش رفیعی به علت محرومیت قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت در این بازی نیست، اما میلاد محمدی که به تازگی به جمع نفرات سرخپوش اضافه شده می‌تواند در صورت صلاحدید گاریدو به زمین مسابقه برود.  

تقابل یحیی گل محمدی و گاریدو سرمربیان فولاد و پرسپولیس در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید کدامیک برنده بازی امشب می‌شود.  

دو تیم  ۵۴ مرتبه مقابل هم صف‌آرایی کردند که ۲۸ بار پرسپولیس و تنها ۱۲ بار فولاد برنده شده و ۱۴ بار هم به تساوی رضایت دادند. 

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
اونوقت فقط سپاهان با اشتباهات داوری برده؟استقلال با var هم دو پنالتی مفتی به چنگ زد
آخرین اخبار