وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نگین درخشان فرهنگ و تمدن ایران است و شناسنامه ایران بدون سیستان و بلوچستان ابتر و بی‌معنی است

سیدرضا صالحی امیری در سفر به منطقه سیستان و بازدید از موزه شهر سوخته در جمع شماری از مردم و صنعتگران بیان کرد: زمانی که از ایران حرف می‌زنیم نمی‌شود از سیستان و بلوچستان هویت سخن نگوئیم چرا که شناسنامه ایران بدون سیستان و بلوچستان ابتر بوده و این استان به بهشت باستان‌شناسان شهرت یافته است.

وی با بیان اینکه این منطقه دارای ظرفیت‌های میراثی بسیار بکر و ارزشمندی است که باید آن را غنیمت بشماریم، خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان مردمان خونگرم، با فضیلت و با شرافتی دارد که سرمایه بزرگ نظام سیاسی هستند و همه باید تلاش کنیم تا فقر از چهره استان زدوده شود.

ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم سیستان و بلوچستان/ عزم جزم دولت برای کاهش مشکلات مردم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: قطعا در این دوران سفر‌های دیگری به سیستان و بلوچستان خواهم داشت و رسیدگی به امور این استان جزو اولویت‌های کاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دولت است.

وی با ابلاغ سلام گرم رییس جمهور به مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد: رییس جمهور فرمودند دولت بر عهدی که با مردم این استان بسته پایبند بوده و به تمام تعهدات خود جامه عمل خواهد پوشاند.

صالحی امیری تاکید کرد: عزم دولت جزم شده تا با وفاق و همدلی مشکلات را کمتر کند و فشار را از روی شانه‌های مردم بردارد که این مهم با همکاری ملت ایران و همدلی همه جانبه به زودی زود محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار