رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هامون گفت: ۲ واحد تولیدی و یک واحد بسته بندی سوخت مایع و انواع سیلندرپرکنی با مجموع ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت در این شهرستان افتتاح و زمینه اشتغال برای ۳۵ نفر فراهم شد.

رضا شهری زاد از بهره برداری ۲ واحد تولیدی و یک واحد بسته بندی انواع سوخت مایع و سیلندر پرکنی در شهرک صنعتی محمدآباد هامون خبر داد و گفت: یکی از طرح‌های افتتاح شده واحد تولیدی رول پلاستیک و انواع محصولات پلاستیکی با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن انواع محصولات پلاستیکی و گرانول است که با اشتغال مستقیم برای ۱۵ نفر به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: طرح دیگر واحد تولیدی انواع گالن ۲۰ لیتری و ۱۰ لیتری و گرانول از ضایعات محصولات پلاستیکی با ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ تن گالن و گرانول با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال بود که اشتغالزایی برای پنج نفر را بدنبال داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هامون ادامه داد: واحد تاسیسات سیلندر پرکنی و بسته بندی انواع گاز و انواع سوخت مایع به شکل کپسول با ظرفیت تولید ۱۱ هزار تن محصول در سال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵ نفر و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح دیگر در هفته دولت این شهرستان بود که وارد چرخه تولید شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های افتتاح شده نیاز‌های منطقه را تامین خواهد کرد و به رونق اقتصادی در هامون کمک بسزایی می‌کند.

شهری زاد گفت: مردم باید جهت کاهش بیکاری، بهبود معیشت و ماندگاری اهالی در هامون در بخش تولید سرمایه گذاری کنند و بدانند اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در جهت رسیدن به این مهم در کنار سرمایه گذاران خواهد بود.

برچسب ها: صمت ، واحد تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار