فرماندار سرباز گفت: ۱۱ طرح عمرانی، اشتغالزایی و تولیدی گرامیداشت هفته دولت در بخش نسکند شهرستان سرباز با اعتباری بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت.

فرامرز دانش  اظهار کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای نوکین‌ده به نمایندگی چهار پروژه بخش نسکند با ۱۱ کلاس درس در مجموع با اعتباری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال، افتتاح فاز اول طرح هادی روستای نسکند با اعتباری بیش از ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح پروژه بهسازی معابر روستای گورناگان با اعتباری حدود پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و افتتاح پروژه بهسازی و جدول کشی معابر ورودی روستای کارچان با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: افتتاح طرح بهسازی و جدول کشی معابر ورودی روستای دستکرد با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، افتتاح طرح برقرسانی منازل طرح مسکن روستای گورناگان به نمایندگی از سه طرح بخش نسکند در مجموع با اعتبار هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در بخش نسکند سرباز افتتاح شد.

۱۱ طرح در بخش نسکند شهرستان سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار سرباز ادامه داد: همچنین به میمنت هفته دولت شاهد کلنگ زنی پروژه آبرسانی روستای گورناگان به نمایندگی از سه پروژه آبرسانی سطح شهرستان در مجموع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و کلنگ زنی پروژه زمین چمن مصنوعی روستای سرداب به نمایندگی از ۲ پروژه بخش نسکند در مجموع اعتبار ۲۴ میلیارد ریال بودیم.

وی غبارروبی مزار شهید شهبیک مزارزهی در روستای گورناگان، دیدار‌های جداگانه با فرماندهان نظامی و انتظامی، عطر افشانی گلزار شهدا و قرائت فاتحه، دیدار و نشست با خانواده معظم شهدا و تجلیل از کارمندان نمونه را از جمله ویژه برنامه‌های اجرا شده در هفته دولت عنوان کرد.

وی بیان کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۳۹۰ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال در شهرستان سرباز در حال افتتاح و کلنگ زنی است.

۱۱ طرح در بخش نسکند شهرستان سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

برچسب ها: هفته دولت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار