بخشدار پشتکوه خاش گفت: ۱۰ طرح آموزشی، کشاورزی و دامداری گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون عمرانی فرمانداری، جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف این بخش افتتاح شد.

صدیق رحمت زهی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: سه فضای آموزشی با ۲۵ میلیارد ریال هزینه، یک طرح پرورش مرغ گوشتی ۳۰ هزار قطعه ای با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار، سه طرح آب و خاک با ۱۶ میلیارد ریال هزینه و سه طرح برق رسانی با هفت میلیارد ریال طرح های افتتاحی امروز ویژه هفته دولت در بخش پشتکوه خاش بودند.
معاون عمرانی فرمانداری خاش نیز گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای انجام دیدارهای مردمی و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی با دیدارهای مردمی و نشست های پرسش و پاسخ می توانند برای حل مشکلات در حد توان خود تدبیر کنند.
مهدی عیدوزهی افزود: در هفته دولت امسال ۵۸ طرح مختلف با اعتباری افزون بر یک‌هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت بهره گیری از ظرفیت های معادن، آب و خاک و حمایت دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: نگاه ویژه دولت به مناطق محروم، اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام قطعاً ارتقای شاخص‌های توسعه ای منطقه را به دنبال دارد.

برچسب ها: کشاورزی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار