معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی از ساخت زائرسرای امام رضا علیه السلام در پایانه مرزی ریمدان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری در آیین تجلیل از خادمان اربعین مستقر در پایانه‌های مرزی ریمدان و میرجاوه اظهار کرد: هدف ما تسهیل زیارت زائران عزیز پاکستانی است و از همین رو آستان قدس رضوی با اختصاص زمین، کار احداث استراحتگاه، حسینیه، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی را در دستور کار قرار گرفته است که این مهم با همکاری خیران و ناذران پاکستانی محقق خواهد شد و امیدواریم تا سال آینده این زائرسرا برپا شود.
وی ادامه داد: با مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان و برخی از خیران پاکستانی و آستان قدس رضوی، خدمات متنوعی در حوزه ارتباطات، حمل‌ونقل، بهداشت و درمان و پذیرایی در دو مرز ریمدان و میرجاوه ارائه شده است و در همین راستا، درصدد هستیم با کمک خیران پاکستانی در مرز ریمدان یک زائر سرای شایسته احداث کنیم. 
معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی گفت: مطلع هستیم که زائران پاکستانی مسیر‌های بسیار طولانی و سختی را پشت سر می‌گذارند تا از مسیر ایران به کربلا برسند و ما در صدد هستیم بخشی از مشکلات این زائران را رفع کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فقیه اسفندیاری افزود: زیارت اربعین مورد تأکید امامان معصوم (ع) و امتداد جریان بیدارگری نهضت خونین عاشوراست و وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار