والدین برای ثبت تقاضا جهت سرویس مدارس اصفهان تا ۱۰ شهریور مهلت دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: والدینی که قصد تهیه سرویس مدرسه برای فرزندان خود دارند، فقط تا ۱۰ شهریور ماه فرصت ثبت‌نام قطعی و واریز پیش پرداخت داشته و پس از آن امکان ثبت نام جدید و واریزی وجود ندارد.


محمد پرورش در مورد سامانه «سفیر مهر» افزود: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی لازم برای ثبت‌نام سرویس مدارس در ماه گذشته صورت گرفته است، لذا اگر والدینی قصد تهیه سرویس مدرسه برای فرزندان خود دارند باید پیش پرداخت آن را تا دهم شهریور ماه جاری واریز کنند تا ثبت‌نام قطعی صورت گیرد.


وی تاکید کرد: واریز نکردن شهریه اولیه در سامانه، به عنوان انصراف تلقی می‌شود.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: تاکنون ۶۱ هزار و ۶۰۶ نفر در سامانه سفیر مهر در خواست خود را ثبت و از این تعداد، ۴۷ هزار و ۲۶۳ نفر نیز پیش پرداخت را واریز کرده‌اند.


پرورش تصریح کرد: تمامی درخواست‌ها به شرکت‌های حمل و نقل زیرمجموعه سازمان جهت بررسی ارجاع شده تا در صورت امکان، سرویس‌دهی صورت پذیرد.


وی با اشاره به اینکه از هفته اول مرداد ماه جاری نیز شرکت‌های حمل و نقل در حال مسیر بندی دانش‌آموزان می‌باشند، گفت: مسیر بندی سرویس مدارس بسیار پیچیده و زمانبر است.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود امکان سرویس دهی به آن دسته والدینی که تا پایان مهلت گفته شده اقدامی برای ثبت‌نام و واریز پیش پرداخت انجام ندهند، نخواهد بود.

وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی نیاز به آمار دقیق برای تقسیم‌بندی مسیر‌ها و نیز تعداد خودرو دارد، لذا در حال حاضر واریزی وجه پیش پرداخت می‌تواند قطعیت نیاز به سرویس مدرسه را مطمئن‌تر کند، لذا چنانچه والدینی نیز قصد انصراف دارند چه هزینه‌ای وازیر کرده چه واریزی انجام نداده باشند، باید انصراف خود را در سامانه ثبت کنند.

پرورش گفت: تمامی رانندگانی که قصد فعالیت در سرویس مدارس دارند در صورتی که تاکنون مجوزی از سازمان تاکسیرانی دریافت نکرده‌اند هر چه سریعتر باید در سامانه ثبت درخواست کنند.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی سرویس مدارس، تمامی رانندگان فاقد مجوز، توسط توسط پلیس راهور طبق کد ۲۰۸۱ و ۲۰۳۵ اعمال قانون خواهند شد.


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان بیان داشت: همچنین امسال تمامی خودرو‌های فعال در سرویس مدارس اعم از تاکسی و شخصی ملزم به نصب آرم سرویس مدارس هستند.


وی تاکید کرد: در صورتی که فردی فاقد مجوز باشد و اقدام به سرویس‌دهی کند؛ هرگونه تبعات قانونی آن متوجه شخص راننده و خانواده استفاده کننده از سرویس است.


پرورش اظهار داشت: همچنین بر اساس توافق سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش پرورش، دانش آموزان استثنایی که درخواست کمک هزینه ایاب و ذهاب دارند، لازم است در سامانه سفیر مهر ثبت نام نمایند و در صورتی که درخواست سرویس دارند باید مبلغ پیش پرداخت را واریز و درصورتی که نیاز به سرویس ندارند فقط ثبت اطلاعات و ثبت نام کافی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.